14,15,16 juli Sandhamn

14 juli 2015 - Sandhamn, Zweden

Oversteek naar Zweden,bijna 85mijl ( meer dan 12 uur) moeten motoren want de wind viel weg en de volgende dagen gaven ze alleen maar westenwind af, dus wind tegen!
Elkaar afgewisseld met sturen en lezen en verdere karweitjes zoals de verdere route voor Zweden uitgezet op de i-pad en kaartplotter want dat is iedere avond toch veel werk voor Chiel en zeker waar we nu naar toe gaan, zijn allemaal nauwe vaarwegen. De wekelijkse schoonmaakbeurt is mijn taak, de natte cel en vloer dweilen, ( 10 min.) makkie, zal straks thuis tegenvallen met weer 3 verdiepingen !
En we zijn nog gestopt voor een zeehond die ons probeerde bij te houden maar dat ging niet, jammer maar zooo leuk.
In Zweden aangekomen, eerst weer een paar nachten voor anker gelegen in mooie baaien, prachtig, zo heerlijk om af te wisselen met steden bezoeken.
Nu alleen nog Stockholm en dan komen we geen grote steden meer tegen op de terugreis, het leek soms wel op een stedentrip maar was gewoon toevallig dat we zulke mooie steden tegen kwamen langs onze reis.

14,15,16 juli Sandhamn

Deze foto werd gemaakt op 14 juli 2015 in Sandhamn, Zweden.

1. Frank:
    21 juli 2015
    Zo te lezen zijn de taken goed verdeeld aan boord. Nog een paar dagen in Stockholm en dan weer richting Malmö? Veel plezier in het mooie Zweden